2014. február 16., vasárnap

Figyeltem, válogattam, betartottam

Igen, még mindig az Ájurvéda könyvünk bűvöletében élek, és szép lassan, folyamatosan alakítgatom az étkezést, a testmozgást, és úgy nagyjából mindent úgy, ahogy a könyv írja.

(Na jó, nem. A tejfölről egyszerűen le-he-tet-len lemondani. Képtelenség. Botrány-skandallum:))

A csütörtöki vérképem jobb lett. Nem sokkal, de egyértelműen jobb: mintha a szervezetem jobban venné az akadályokat, jobban regenerálná magát, persze lehet, hogy csak bebeszélem magamnak. Magamnak, és a többi 32 értéknek, amit a vérvételnél figyelnek...

Tulajdonképpen nem olyan sok dologról kellett lemondanom: a cukrot már rég kiiktattam az étkezésemből, bizonyos ételeket sosem ettem, van, ami meg nem hiányzik. (A tejföl. A tejfölt nem adom).

Praktikusan nézve mostanában több csípős (nem méregerős!) ételt eszem, hogy fellobbanjon bennem az élet tüze. Néha eszembe jut, hogy milyen fejet vágna Klárika a Coopban, ha tudná, hogy nem azért viszem a darabka gyömbért, mert ó-jaj-annyira-szeretem, hanem hogy áramoljon a pitta energia, de ilyenkor bölcsen hallgatok, és bólogatok, hogy ja-ja, úri huncutság ez, de jó megfázásra, meg sütibe.

Apropó süti: megjelent a 23. Sütivarázs is, most épp szívecskés szilikon formával. Ha valaki elmulasztotta Valentin napra, akkor is vegye meg: a nők egy sima vaníliás pudingot is értékelnek nőnapra. Szívecskés formában. Virággal. Némi ékszer is jöhet, na:D Egy szép fülbevaló ugyanis boldogságot okoz. Attól meg áramlik az agni. 
Hát mi ez, ha nem színtiszta ájurvéda?



---------------------------------






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése