2012. július 2., hétfő

!

A szív egy kicsivel nagyobbat dobban. Gombóc a torokban (nem, nem első-randevú-gombóc, nem vizsga-gombóc és nem is megnősülök-gombóc, de azért olyan gombócocska), és egy nagyon halk sóhaj. Bámulatos album, mindenképp látni kell. Benne van a "láttam", a "még láthatom", az "ismerem", az "otthon", a "jé", és a "kár, hogy mikor ott voltam, nem nyitottam ki eléggé a szemem, mert így is láthattam volna".

Gyönyörű. Minden ízében a miénk. Ismerős, hisz sokat láttál belőle Te is, én is, mi is. Néha el is felejtjük, hogy ennyire ízes, ennyire sokszínű, ennyire bámulatos.

Magyarország.


Nem sokan tudják, hogy Magyarország a Hortobágyon, a Balatonon, a híres borvidékeken és a remek konyhán kívül még megannyi táji szépséget és sajátos kulturális látványosságot rejt. Albumunk pazar felvételek segítségével kalauzolja végig az olvasót ezen a látnivalóban gazdag országon. Megismerhetjük kivételesen szép fekvésű fővárosát, Budapestet, végig járhatjuk hangulatos történelmi városait, hagyományőrző falvait. Bebarangolhatjuk a világörökséghez tartozó különleges tájait, kanyargó folyóit – a „kék” Dunát és a „szőke” Tiszát –, a várakat, kastélyokat, és persze a Balaton és a Hortobágy sem maradt ki. Hangulatos fotók és magyarázó leírások várják Önt e kötetben – fedezzük fel együtt a szépséges Magyarországot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése